בלוג סטטוסים לפייסבוק - ברוכים הבאים!


ברוכים הבאים לבלוג סטטוסים לפייסבוק !
לאחרונה עניין הסטטוסים לפייסבוק נכנס חזק , יותר ויותר אנשים רוצים סטטוסים מצחיקים לפייסבוק .
לשם כך נועד הבלוג שלי , על מנת לתת מענה לאלו שרוצים סטטוסים לפייסבוק .
הסטטוסים שנמצאים בבלוג הם סטטוסים שאני חושב עליהם ורובם הם סטטוסים שאספתי בשבילכם .
הבלוג מתעדכן מבחינת סטטוסים לפייסבוק לעיתים קרובות מאוד , כל שלושה ימים (בערך) אני דואג להוסיף עוד סטטוסים .
הסטטוסים לפייסבוק שנמצאים כאן, הם הסטטוסים ביפים ביותר ברשת, בהתחייבות.
אני בטוח שכולכם אהבתם, אוהבים ותאהבו את הסטטוסים שיש כאן (:
שתפו לחברים שלכם את האתר, שגם הם יהנו מהסטטוסים שכאן!

לא לשכוח לעשות עלינו לייק בפייסבוק, אה?!

סטטוסים לפייסבוק

כמו שאמרתי, כמעט כל יום אני אעלה לכאן סטטוסים יפים ומצחיקים!
הסטטוסים להיום הם: תהנו!




ב-בורא
ע-עולם
י-יפתור
ה-כל





המשטרה הגיעה אליי הביתה ועצרה לי את המכונת כביסה. החשד: סחיטה והלבנה




ילדים בחושך עושים בלאגן ... בלאגן בחושך עושה ילדים...




בריאות, עושר, זוגיות, רוגע, תבונה, הצלחה, שלום, משפחה. עכשיו תחברו את האות הראשונה של כל מילה




שלברווז יש צמרמורת איך העור שלו נראה ?




אתה לא יכול לגרום לאנשים להפסיק לדבר עליך , אתה יכול להפסיק לתת סיבות לדבר עליך .. 




יום אחד אני הולך ברחוב פתאום אני רואה שתי אמהות פצצות על יפות אשש הולכות עם התינוקות שלהן אמא אחת עושה לשניה התינוק שלי כבר זוחל והשניה אומרת לה פפחח שלי כבר הולך אז באתי אליהן ואמרתי להן חח שלי כבר עומד חחח





איך מצחיקים תינוק אתיופי?! הכושי כושי כושי..




את לא צריכה להתאפר, שימי יד על הפנים!



הכושי עשה את שלו ...,עכשיו את לא יכולה ללכת



כשמדען מתאהב במדענית, הוא מציע לה ניסויים?!




איזה צימוק הציע לתאנה ושזיף לצאת לקניון.. הם לא הסכימו, איזה פירות יבשיםםם!




תגידו, אם אני מזמין בירה מברמנית שמנה, זה אומר שהזמנתי בירה מחבית ?!



זה כל הסטטוסים להיום, תהנו חברים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה