בלוג סטטוסים לפייסבוק - ברוכים הבאים!


ברוכים הבאים לבלוג סטטוסים לפייסבוק !
לאחרונה עניין הסטטוסים לפייסבוק נכנס חזק , יותר ויותר אנשים רוצים סטטוסים מצחיקים לפייסבוק .
לשם כך נועד הבלוג שלי , על מנת לתת מענה לאלו שרוצים סטטוסים לפייסבוק .
הסטטוסים שנמצאים בבלוג הם סטטוסים שאני חושב עליהם ורובם הם סטטוסים שאספתי בשבילכם .
הבלוג מתעדכן מבחינת סטטוסים לפייסבוק לעיתים קרובות מאוד , כל שלושה ימים (בערך) אני דואג להוסיף עוד סטטוסים .
הסטטוסים לפייסבוק שנמצאים כאן, הם הסטטוסים ביפים ביותר ברשת, בהתחייבות.
אני בטוח שכולכם אהבתם, אוהבים ותאהבו את הסטטוסים שיש כאן (:
שתפו לחברים שלכם את האתר, שגם הם יהנו מהסטטוסים שכאן!

לא לשכוח לעשות עלינו לייק בפייסבוק, אה?!

סטטוסים יפים

מקבץ סטטוסים מצחיקים לפייסבוק, תהנו!


אם אנחנו לא אמורים לאכול באמצע הלילה..בשביל מה נועד האור במקרר??




לא משנה לאיזה בור נפלת ,תשמח כל עוד - אין מעליך אדמה ....




אמרתי שאני רוצה "פסק-זמן" כי אין בינינו "קליק" אז תיזהר שלא תקבל "כיף-כיף" הקשר הזה כבר לא ל"טעמי"..




לכל תרנגולת יש כרבולת , כמו שלכל גרוזיני יש מכולת , אין כלב בלי זנב , כמו שאין קווקזי בלי שן זהב , אין ערבי בלי עץ זית , כמו שאין רוסי בלי בסתא בבית , אין לילה ללא ירח , ואין רוסי בלי ריח, אין אוטו בלי גלגלים , ואין אתיופי בלי תלתלים




מרקו ברח מהבית, בימבה נסעה באדום, דני שובבני לא כיבד את ההורים שלו, המומינים הלכו ערומים, שלגיה הלכה עם שבעה גברים, רובין הוד היה גנב, פינוקיו שקרן, זהבה פרצה לבתים, בוב הבנאי בנה בלי אישורים מהעירייה , פאקמן אכל אקסטות וחי בפחד שרודפים אחריו שדים, נילס קיים יחסי מין עם אווזים. על כל זה גדלנו אז מה מצפים מאיתנו להיות??




בא לי שאני יסתובב עם שלומי שבת ביום שבת ואז הוא ידליק סיגריה ואני יגיד לו : שלומי , שבת!




אתמול חברה שלי נרדמה והתחילה לדבר מתוך שינה שמעתי אותה אומרת יניב...יניב.. בא לי לשחק ..היא בוגדת בי???או שזה רק משחק... D:




יש לך הומור מצחיק אבל נפל לך ה- ר מההומור וה ח מהמצחיק , עכשיו אתה סתם עוד הומו מציק :)




א' - אוהל ,ב' - זה בית, ג' - זה גמל גדול - מי כתב את זה?! בדואי?




בזלזול יש פעמיים ז', זה שאתה נותן בהתחלה וזה שאתה מקבל בסוף (;




רק אלמנה יודעת בוודאות איפה בעלה יושן בלילה




השקר הכי נפוץ בעולם הוירטואלי : '' קראתי,ואני מסכים לתנאי השימוש ''




וודקה מפילה אותך , אבל אל תשכח שגם אתה מפיל הכל על הוודקה.....




עדיף אמת מזילה דימעה , על שקר שמעלה חיווך ...






זה כל הסטטוסים להפעם, תתעדכנו, מדיי יום 


מתפרסמים סטטוסים חדשים לפייסבוק!

6 תגובות:

  1. אחלה סטאטוווסיים:(

    השבמחק
  2. סטטוסים יפים וגם ישנים תחדשי את זה את עושה העתק הדבק הכי קל את יודעת קארתי הכל אהבתי 1,2,3 לא יותר תחדשי בהצלחה

    השבמחק
  3. וואי סטטוסים חזקים ביוותר D:

    השבמחק
  4. סטטוסים מגניבים אהבתי את כולם

    השבמחק
  5. איזה סטטוסים יפים תעלו עודד כאלה

    השבמחק
  6. סטטוסים ישנים אבל יפים תעלו עוד

    השבמחק