בלוג סטטוסים לפייסבוק - ברוכים הבאים!


ברוכים הבאים לבלוג סטטוסים לפייסבוק !
לאחרונה עניין הסטטוסים לפייסבוק נכנס חזק , יותר ויותר אנשים רוצים סטטוסים מצחיקים לפייסבוק .
לשם כך נועד הבלוג שלי , על מנת לתת מענה לאלו שרוצים סטטוסים לפייסבוק .
הסטטוסים שנמצאים בבלוג הם סטטוסים שאני חושב עליהם ורובם הם סטטוסים שאספתי בשבילכם .
הבלוג מתעדכן מבחינת סטטוסים לפייסבוק לעיתים קרובות מאוד , כל שלושה ימים (בערך) אני דואג להוסיף עוד סטטוסים .
הסטטוסים לפייסבוק שנמצאים כאן, הם הסטטוסים ביפים ביותר ברשת, בהתחייבות.
אני בטוח שכולכם אהבתם, אוהבים ותאהבו את הסטטוסים שיש כאן (:
שתפו לחברים שלכם את האתר, שגם הם יהנו מהסטטוסים שכאן!

לא לשכוח לעשות עלינו לייק בפייסבוק, אה?!

סטטוסים יפים לפייסבוק

סטטוסים חדשים ומצחיקים לפייסבוק, תהנו!


חברת קדישא פתחו קבוצה בפייסבוק ... גם אתם מתים להצטרף?


אין באמת בעיה של רעב באפריקה, פשוט שחור זה מרזה ...


אם אבא של משה דץ היה משגיח כשרות והוא היה חותם על מוצר כשר, אז זה נחשב "בהשגחת אבא-דץ" ? :)


לך אל הנמלה עצל  הוריה לא בבית - נצל!


אם ראית את המכשולים בדרך ,סימן שהורדת את העיינים מהמטרה .


פעם סבלתי מפיצול אישיות... היום אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב ;)


מחקר חדש קובע: 100% מהגברים הגרושים, היו פעם נשואים.


סוף סוף הצ'אט של הפייסבוק התבגר, השתנה לו הקול ;)


תרנגול אומר לחבר שלו בוא איתי ללול אני יראה לך כמה כוסיות אז חבר שלו עונה לו בוא איתי לסופר אני יראה לך את כולן ערומות


בגימטריה הפער בין רצוי למצוי זה כסף....


מה רוסי מברך שנולדה לו ילדה? ברכת העסק.. 


נערה אחת חוזרת לביתה ושואלת אותה אמא שלה איך היה במסיבה, אז הנערה אומרת לה : הייתי מסמר הערב! אז האימא שואלת אותה : מה כולם רצו לרקוד איתך ? אז הנערה ענתה : לא, כולם דפקו אותי !!!

זה כל הסטטוסים להיום, סטטוסים ללא ספק מצחיקים!

סטטוסים אחרונים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה