בלוג סטטוסים לפייסבוק - ברוכים הבאים!


ברוכים הבאים לבלוג סטטוסים לפייסבוק !
לאחרונה עניין הסטטוסים לפייסבוק נכנס חזק , יותר ויותר אנשים רוצים סטטוסים מצחיקים לפייסבוק .
לשם כך נועד הבלוג שלי , על מנת לתת מענה לאלו שרוצים סטטוסים לפייסבוק .
הסטטוסים שנמצאים בבלוג הם סטטוסים שאני חושב עליהם ורובם הם סטטוסים שאספתי בשבילכם .
הבלוג מתעדכן מבחינת סטטוסים לפייסבוק לעיתים קרובות מאוד , כל שלושה ימים (בערך) אני דואג להוסיף עוד סטטוסים .
הסטטוסים לפייסבוק שנמצאים כאן, הם הסטטוסים ביפים ביותר ברשת, בהתחייבות.
אני בטוח שכולכם אהבתם, אוהבים ותאהבו את הסטטוסים שיש כאן (:
שתפו לחברים שלכם את האתר, שגם הם יהנו מהסטטוסים שכאן!

לא לשכוח לעשות עלינו לייק בפייסבוק, אה?!

סטטוסים מצחיקים לפייסבוק


הנה כמה סטטוסים לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים ביותר!
לחדשים שבניכם, ברוך הבא לבלוג הסטטוסים לפייסבוק שלי, תהנו עד כמה שאפשר (:
אל תשכוח לעשות לייק בסוף הפוסט !




יש כאלה שכותבים בסטטוס את המשפט : "יש טובים ממני , יש גרועים ממני , אבל תכלללס ? - א י ן - כ מ ו נ י - ", פשוט באלי לענות להם שטוב שכך.


חברה שלי אומרת לי שאני פדופיל... מה היא מבינה מהחיים שלה בכלל כולה ילדה בת 6!!!!


אתמול בלילה מתקשרת אלי ידידה שלי,מכוערת רצחחח,אומרת לי מאמי יש לי בית ריק אז אמרתי לה מה את רוצה ממני תקני רהיטים..


בלונדינית אחת התקלחה אצל חברה שלה וצעקה לה מהמקלחת: "תבייאי לי שמפו" החברה: "אבל יש שמפו באמבטיה" הבלונדינית: "כן, אבל על השמפו הזה כתוב לשיער יבש וכבר הרטבתי את השיער"!


שילגיה הולכת לפינוקיו ומורידה את התחתון ויושבת לו על האף צועקת לו פינוקיו תשקר תשקר


חברה שלי אמרה לי שהיא עוזבת את הבית או שאני מנתק תפייסבוק, אז..... יאללה חבר'ה בי לכולם........ אני הולך לעזור לה לארוז ובא....


ערס רוצח שוטר מתקשר ל100 אומר להם נשראתם 99


ילד : אבא, אתמול חוויתי את החוויה המינית הראשונה שלי אבא : מזל טוב בן , בוא שב וספר לי על זה ילד : אני עדיין לא יכול לשבת..


ילדה שואלת את אימא שלה: איך מביאים ילדים לעולם? האמא: החסידה מביאה אותם. הילדה: כן אבל מי מזיין את החסידה? :)


מחקר חדש אומר שאפשר לדעת מה האופי של אישה לפי הפרצוף שלה. אם יש לה סימנים כחולים,היא לא צייתנית


עזבו אותכם שלום בין ישראל לפלסטינים , קודם שיעשו שלום בין מגה בול לשופרסל


פעם אמרתי לחברה שלי שאנחנו ממש כמו זוג יונים...אז היא אמרה לי תוכיח את זה ......... אז יצאתי בחוץ וחירבנתי לה על האוטו!


אולי אלכוהול הורג אנשים, אבל בואו לא נשכח כמה אנשים נולדו בזכותו..;)


תגידי , אבא שלך גנן ? אז למה זה ניראה כאילו דפקו לך מעדר בפנים ? D:


מאמי את יכולה להכין לי קפה 123 ? :), מה זה קפה 123 ? קפה אחד , 2 סוכר , ו3 שניות היית פה!


אדם עולה לאוטובוס ואיך שהוא נעמד מול הנהג תוקפת אותו בחילה חזקה והוא לא מצליח להתאפק ומקיא על הנהג והוא כולו נגעל לגמרי,אז הנהג מסתכל עליו ואומר לו: איכס יא מגעיל ! אז מסתכל עליו העולה לאוטובוס ואומר לו: אני מגעיל?תראה איך אתה נראה...חחחחחח


מרוקאי..טבעי שלא תשלוט בעצמך[;


לפעמים החיים קצת מפריעים לי לפייסבוק...




זה כל הסטטוסים לפייסבוק להפעם, אתם מוזמנים להיכנס לבלוג ולהתעדכן בסטטוסים החדשים.
אז.. אל שכחו לעשות לייק , הא?!
אתם מוזמנים להציע עוד סטטוסים לפייסבוק בתגובה (:





אהבתם את הסטטוסים? לא לשכוח לתת בLIKE !!

2 תגובות: