בלוג סטטוסים לפייסבוק - ברוכים הבאים!


ברוכים הבאים לבלוג סטטוסים לפייסבוק !
לאחרונה עניין הסטטוסים לפייסבוק נכנס חזק , יותר ויותר אנשים רוצים סטטוסים מצחיקים לפייסבוק .
לשם כך נועד הבלוג שלי , על מנת לתת מענה לאלו שרוצים סטטוסים לפייסבוק .
הסטטוסים שנמצאים בבלוג הם סטטוסים שאני חושב עליהם ורובם הם סטטוסים שאספתי בשבילכם .
הבלוג מתעדכן מבחינת סטטוסים לפייסבוק לעיתים קרובות מאוד , כל שלושה ימים (בערך) אני דואג להוסיף עוד סטטוסים .
הסטטוסים לפייסבוק שנמצאים כאן, הם הסטטוסים ביפים ביותר ברשת, בהתחייבות.
אני בטוח שכולכם אהבתם, אוהבים ותאהבו את הסטטוסים שיש כאן (:
שתפו לחברים שלכם את האתר, שגם הם יהנו מהסטטוסים שכאן!

לא לשכוח לעשות עלינו לייק בפייסבוק, אה?!

סטטוסים קורעים לפייסבוק


סטטוסים חדשים לפייסבוק! סטטוסים מצחיקים ויפים.. אז תהנו!


מי שכלכך רוצה נס בחנוכה ..שיקום וידליק תקומקום :)


מטומטמים הערבים האלה............. גם ככה בסוף את כל הבתים שהם שרפו הם יצטרכו לבנות מחדש....


אם מישהו גונב ארנק למישהו בים...הוא נחשב לשודד ים?!


אתמול בלילה צפיתי באינטרנט בסרטונים שלא מתאימים לגילי. כבר ממש נכנסתי לעניינים והכל . . פתאום אני שומע את הדלת נפתחת .. ישר סגרתי את הדפדפן , עכשיו לעולם לא אדע עם דורה ובוץ הגיעו לסבתא בזמן :(


מרוב שמרקו עושה כסף על הפרסומות , אמא שלו כבר התחילה לחפש אותו 


איך הייתי רוצה שהחיים יהיו לפעמים כמו ב WORD ...לתקן את השגיאות..למחוק את המיותר...להתחיל דף חדש...ולפעמים ללחוץ על "שמירה בשם"..


למצוא אהבה - זה ביד המקרה, אך לשמור עליה - זה מעשה אומנות


לפעמים כ"כ באלי לסובב את המורה להשכיב אותה על השולחן, להוריד לה את כל מה שהיא לובשת סתם כדי לראות אם ישלה עיינים בגב :D 


מי שדואג לתחת של אחרים בסוף נשאר בלי נייר טוואלט


איזה באסא לעיוור צבעים , לשחק באבלס :)


בנים הם כמו דגל ישראל רואים כחול משפריצים לבן 


איש אחד בא לבית כנסת הביא איתו עוגיות האנשים שאלו אותו "זה מזונות?" הוא עונה "לא זה מאשתי"


זה בדוק שנ נח נחמ נחמן מאומן זה בהשראת צב צבי צבי הנינג'ה...


פעם הדבר הכי אמיץ לעשות היה בנג'י היום ? זה למחוק את הפייסבוק


זו נמלה דרך זאב להעסיק ציפור מפגר כלב כמוך חתול לעשרים ארנבים שניות (עכשיו תקראו את זה בלי החיות..)


מישהו נכנס לרופא ואומר לו שהתחיל להימשך לגברים .הרופא מביא לו כדורים משלשלים, והבן אדם 3 ימים רק מחרבן. חוזר לרופא ואומר לו מה הקשר אני נמשך לגברים ואתה מביא לי כדורים משלשלים? עונה הרופא זה בשביל שתדע למה התחת שלך מיועד...חחחחחחחחחחח


על האקונומיקה כתוב לא למאכל,מזל שרק שתיתי ;)


יש לי גם חיים מחוץ לפייס.. רק שכחתי ת'סיסמא שלהם!


גבר ואישה מתגרשים, מגיעים לבית המשפט ורבים אצל מי נשאר הילד. האישה טוענת: 'אני ילדתי את הילד, הוא יצא ממני! הוא צריך להשאר אצלי'. השופט מתרשם ושואל את דעתו של הגבר. הגבר קם ואומר: 'אדוני השופט, אם אני שם מטבע בתוך מכונה ויוצא לי פחית, של מי הפחית - שלי או של המכונה?


אם רפי גינת מוצא כ''כ הרבה חיידקים באוכל אז למה הוא עדיין כ''כ שמן ? כנראה הוא בדק את החיידקים...


לכל מכוערת יש שתי תכונות טובות... אופי טוב וחברה כוסית


מה שווה כל הכסף בעולם אם מלאך המוות לא לוקח שוחד...


אני רוצה לראות עכשיו את הטמבל שיכתוב שבוע אעש חח


זה הכל להיום. סטטוסים מצחיקים במיוחד, לא ?! ;)

3 תגובות:

  1. חייב אינסטלטור דחווף !! ... ישלי נזילה מהשווארמה .. :)

    השבמחק
  2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק