בלוג סטטוסים לפייסבוק - ברוכים הבאים!


ברוכים הבאים לבלוג סטטוסים לפייסבוק !
לאחרונה עניין הסטטוסים לפייסבוק נכנס חזק , יותר ויותר אנשים רוצים סטטוסים מצחיקים לפייסבוק .
לשם כך נועד הבלוג שלי , על מנת לתת מענה לאלו שרוצים סטטוסים לפייסבוק .
הסטטוסים שנמצאים בבלוג הם סטטוסים שאני חושב עליהם ורובם הם סטטוסים שאספתי בשבילכם .
הבלוג מתעדכן מבחינת סטטוסים לפייסבוק לעיתים קרובות מאוד , כל שלושה ימים (בערך) אני דואג להוסיף עוד סטטוסים .
הסטטוסים לפייסבוק שנמצאים כאן, הם הסטטוסים ביפים ביותר ברשת, בהתחייבות.
אני בטוח שכולכם אהבתם, אוהבים ותאהבו את הסטטוסים שיש כאן (:
שתפו לחברים שלכם את האתר, שגם הם יהנו מהסטטוסים שכאן!

לא לשכוח לעשות עלינו לייק בפייסבוק, אה?!

סטטוסים מצחיקים


סטטוסים לפייסבוק! הנה עוד כמה סטטוסים מצחיקים בשבילכם (:




דיי נמאס לי מכל זה אני חייב קשר רציניי..כל הזמן השרוכים בנעליים נפתחים לי. D:




‎באתי לקנות סיגריות המוכר אומר לי יש לך 18 ? אמרתי לו קח סרגל תבדוק




וואי וואי בטח הכרמל מזה סובל מהרוח עכשיו עוד עם הקרחת!




חזרתי מהסופר..עם השקיות בידיים...עמדתי שתי דקות בחוץ...וקפאו לי הבייצים..




איזה קור אפילו הויברטור של ידידה שלי רועד..




לייק . ולחשוב שפעם אגודל היה רק אצבע




איזה רוח יש בחוץ אם הגמד מהאח הגדול יוצא לגינה הוא עף בלי הדחה חחחח




נכון תמיד שאתה עייף בכיתה אתה שם את הראש על השולחן מתחת אתה דופק עם האצבעות ואומר כמו טמבל "יאו איזה חזק שומעים"...




הסיפוק הכי גדול הוא - להצליח במשהו שכל כך הרבה אנשים רצו שתכשל בו...




אני בחיים שלי לא טעיתי .. ואם טעיתי זה היה בטעות .. 




לאלה שלא מבדילים בין א' ע'... תחשבו טוב טוב לפני שאתם הולכים לרשום בסטטוס: "מעונן בחוץ" חחחחחחחחח ;-)




מרוב שאין לי מזל אתמול גירדתי חישגד לא רק שלא זכיתי, הכרטיס עוד מתפנק עלי אומר לי גרד גרד למעלה :)




מאמי חלמתי עלייך חלום רטוב ... שנכנס בך אוטובוס ואני משתין מצחוק !




שאתה מפיל שלט,אמא שלך תמיד צועקת אותו הדבר "יופי אולי תשבור לי את כל הבית", אבל שהיא שוברת 900 כוסות ו200 צלחות היא ישר צועקת "הכל בסדר/מזל טוב"...




שיהיה אתמול ראיתי את חבר שלי יושב עם אקדח מול המחשב.. אמרתי לו מה אתה עושה?? הוא אמר לי אני שומר מסך...חחח




אמא שלי תפסה אותי משחק מריו,היא אמרה לי שאין לי חיים.. אמרתי להה שקט שקט יש לי עוד 2 .. :)




כשהמצב רוח בתחת לפעמים נוד קטן יכול לשחרר הכל...;)


סטטוסים מצחיקים ביותר, תהנו חבריםם!


אהבתם את הסטטוסים? לא לשכוח לתת בLIKE !!

תגובה 1: