בלוג סטטוסים לפייסבוק - ברוכים הבאים!


ברוכים הבאים לבלוג סטטוסים לפייסבוק !
לאחרונה עניין הסטטוסים לפייסבוק נכנס חזק , יותר ויותר אנשים רוצים סטטוסים מצחיקים לפייסבוק .
לשם כך נועד הבלוג שלי , על מנת לתת מענה לאלו שרוצים סטטוסים לפייסבוק .
הסטטוסים שנמצאים בבלוג הם סטטוסים שאני חושב עליהם ורובם הם סטטוסים שאספתי בשבילכם .
הבלוג מתעדכן מבחינת סטטוסים לפייסבוק לעיתים קרובות מאוד , כל שלושה ימים (בערך) אני דואג להוסיף עוד סטטוסים .
הסטטוסים לפייסבוק שנמצאים כאן, הם הסטטוסים ביפים ביותר ברשת, בהתחייבות.
אני בטוח שכולכם אהבתם, אוהבים ותאהבו את הסטטוסים שיש כאן (:
שתפו לחברים שלכם את האתר, שגם הם יהנו מהסטטוסים שכאן!

לא לשכוח לעשות עלינו לייק בפייסבוק, אה?!

סטטוסים יפים

אהלן, כמה סטטוסים חדשים .. תהנו :)



כשיש הכל אין מה לעשות, אבל כשאין כלום יש הרבה מה לעשות



הסיפור כמעט לא משנה, מה שמשנה זה איך אתה מספר אותו.




אני מת על זה שבתפריט במסעדה כתוב : מנת השף !! כאילו את שאר המנות הכין המאבטח בכניסה



אייפון 6 יעלה בארץ כ-5000 ש"ח , המארז כולל בתוכו : אוזניות , מטען לרכב , מטען רגיל ומדבקת "פראייר" להדבקה על המצח



מה הקטע הזה בנות מעלות סטטוס ב 5:00 בבוקר, ״משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו״ מותק זה רק סטוץ תעופי הבית לישון…



עכשיו אני מבין למה במסעדה קיבלתי כוס קולה בלי קרח… כי גמרתם את כל הקרח עם האתגר הזהה!!



אם נשיקה אחת זו מילה אז יש לי איתך שיחה ארוכה



אתמול רבתי עם השמפו שלי! מי הוא שיקרה לי צבוע ויבש



כנראה מי שהולך בראש מורם הוא פשוט מישהו ללא אייפון….




פעם ערס אמר לי: כפרה איזה מזל את? אמרתי לו: שאתה לא חבר שלי … :)



יותר טוב מרומאו, תשאלו את יוליה ;)



מה נראלך?! אני לא מסננת אני פשוט שומרת שבת כל השבוע ;)



לפעמים עדיף לקנות למישהו גלידה מאשר לראות אותו שלוש פעמים


 



לא תמיד כואב כשבוכים ולא תמיד שמח שצוחקים, לפעמים יש צחוק של כאב , דמעות של שמחה ודברים שנשארים עמוק בלב ..


כל סיגריה מקצרת 5 דקות מהחיים כל חיוך מוסיף 5 דקות לחיים בקיצור צריך לדעת מה לעשן …



בשמש כל החברים תמיד באים לעזרתך ובזמן הסערה ניתן לדעת מי הם החברים האמיתיים…



אל תגיד איחרתי אלא הקדמתי לשיעור הבא







זה כל הסטטוסים להפעם.
יום טוב!

2 תגובות: