בלוג סטטוסים לפייסבוק - ברוכים הבאים!


ברוכים הבאים לבלוג סטטוסים לפייסבוק !
לאחרונה עניין הסטטוסים לפייסבוק נכנס חזק , יותר ויותר אנשים רוצים סטטוסים מצחיקים לפייסבוק .
לשם כך נועד הבלוג שלי , על מנת לתת מענה לאלו שרוצים סטטוסים לפייסבוק .
הסטטוסים שנמצאים בבלוג הם סטטוסים שאני חושב עליהם ורובם הם סטטוסים שאספתי בשבילכם .
הבלוג מתעדכן מבחינת סטטוסים לפייסבוק לעיתים קרובות מאוד , כל שלושה ימים (בערך) אני דואג להוסיף עוד סטטוסים .
הסטטוסים לפייסבוק שנמצאים כאן, הם הסטטוסים ביפים ביותר ברשת, בהתחייבות.
אני בטוח שכולכם אהבתם, אוהבים ותאהבו את הסטטוסים שיש כאן (:
שתפו לחברים שלכם את האתר, שגם הם יהנו מהסטטוסים שכאן!

לא לשכוח לעשות עלינו לייק בפייסבוק, אה?!

סטטוסים לפייסבוק

אוקיי, אז לאחר כמה חודשים טובים שלא פרסמתי כאן סטטוסים לפייסבוק... הגיע הזמן!

קבלו סטטוסים חדשים ומצחיקים מתמיד!



1) מכירים את זה שיש בנות שכותבות יצאתי עם היפות שלי לעשות חיים,
תחשבו מה היה קורה אם הן היו שוכחות לשים את ה - י' ביפות..

2) מי שחושב שבצל זה הירק היחידי שגורם לך לבכות עדיין לא קיבל דלעת לראש

3) הכל טוב ויפה עד שהיא אומרת לך משוך לי באצבע

4) אני: איך קוראים לך חמודי ?
ילד ערבי: איך ידעת O.O

5) יש לי חלום לפתוח מסעדה ולקרוא לה "תחת" ואז לשמוע את הלקוחות אומרים לחברים שלהם
"אחי אני ידבר איתך אחר כך אני הולך לאכול בתחת"

6) אין אחד שלא היה לו בית ריק ואמר לעצמו יאו אני הולך להזמין ים ילדים לשים מוזיקה פול ווליום ..
ובסוף הוא סתם מחרבן עם דלת פתוחה חחחחח

7) מרוה שחם ראיתי איזה עץ רודף אחרי כלב שישתין עליו

8) מה עיר הבירה של הסודנים?
תחנה מרכזית

9) הכל טוב ויפה עד שאתה פותח את החוגר שלה ורואה פטור זקן

10) וואה וואה הקוטג׳ על 3% ,חייב להטעין אותו !!!!




זאת העשירייה להפעם, נפגש בפעם הבאה!
לא לשכוח לשתף!!

תגובה 1: