בלוג סטטוסים לפייסבוק - ברוכים הבאים!


ברוכים הבאים לבלוג סטטוסים לפייסבוק !
לאחרונה עניין הסטטוסים לפייסבוק נכנס חזק , יותר ויותר אנשים רוצים סטטוסים מצחיקים לפייסבוק .
לשם כך נועד הבלוג שלי , על מנת לתת מענה לאלו שרוצים סטטוסים לפייסבוק .
הסטטוסים שנמצאים בבלוג הם סטטוסים שאני חושב עליהם ורובם הם סטטוסים שאספתי בשבילכם .
הבלוג מתעדכן מבחינת סטטוסים לפייסבוק לעיתים קרובות מאוד , כל שלושה ימים (בערך) אני דואג להוסיף עוד סטטוסים .
הסטטוסים לפייסבוק שנמצאים כאן, הם הסטטוסים ביפים ביותר ברשת, בהתחייבות.
אני בטוח שכולכם אהבתם, אוהבים ותאהבו את הסטטוסים שיש כאן (:
שתפו לחברים שלכם את האתר, שגם הם יהנו מהסטטוסים שכאן!

לא לשכוח לעשות עלינו לייק בפייסבוק, אה?!

סטטוסים חזקים

הנה כאן כמה סטטוסים להיום, תהנו.. (:
הסטטוסים המצחיקים ביותר, היפים ביותר והחדשים ביותר!.


פייסבוק זה כמו כלא...אתה יושב הרבה, מבזבז את הזמן, יש לך תמונת פרופיל, אתה כותב על קירות ומקבל נדנודים מאנשים שאתה לא מכיר..



אם נותנים להומלס שיעורי בית... יש לו תירוץ הגיוני



אוהב אותך כל הלילה ...בקשר לבוקר אני לא מבטיח כלום



פייסבוק זה כמו גוש קטיף , לא מתנתקים...



כורדי אחד נפל מקומה 20. מיד מלא אנשים התאספו סביבו ושאלו: "מה קרה?!! מה קרה!?" ענה הכורדי: "מאיפה אני יודע עכשיו הגעתי!"



עשיתי מחקר קטן..בדקתי למה הוחלף השם 'חשבון' לשם 'מתמטיקה'....אחרי בדיקה מעמיקה נפתרה התעלומה... לפני הרבה שנים באמצע מבחן...אתיופית D: אחת צעקה לחברתה "מה את מעתיקה"??? וזה נתפס עד היום ..



לפני שנולדתי אלהים שאל אותי האם אני מעדיף יופי או זיכרון..??.. דוגרי...אני לא זוכר מה אמרתי...=]



גברת יפיפייה מתיישבת ברכבת ולידה מתיישב בחור צעיר, הוא רואה שהיא כל הזמן מעוותת את הפנים, ושואל אותה : למה את מעוותת את הפנים כל הזמן ? אז היפיפייה עונה לו : כי יש לי כאב שיניים, הוא ניגש אליה נותן לה נשיקה בלחי ואומר לה : אני רופא, זאת הייתה נשיקה מיוחדת, זה יירפא לך את הכאב. לא עברה דקה ואיזו זקנה מאחורה פונה אליו ואומרת לו : לי יש טחורים בתחת, אתה יכול לעזור גם לי?


מחקר חדש מוכיח כי מחקרים לא מוכיחים כלום


אהבה היא כמו לבנה - אפשר לבנות איתה בית או להטביע איתה גופה...


מישהי אמרה לי יש לי בית ריק,אז אמרתי לה תתקשרי לאיקאה...


‎שלום,אני סופר, וכרגע אני כותב ספר טלפונים. אפשר לקבל את המספר טלפון שלך?


תמיד שיהיה לך שלט עם בטריות, לא משנה כמה הבטריה ריקה, אתה תסובב אותה ..


מה אני יגיד לכם אתם הנשים... פדיקור,מניקור,גבות,סיליקון בחזה בשפתיים ניתוחים בכל הגוף.... ואחרי זה אתן אומרות שאנחנו הגברים לא אמיתיים



מתמטיקה יקרה, אנא התבגרי ותלמדי לפטור את הבעיות שלך בעצמך... התעייפתי מלעזור לך!



זה כל הסטטוסים להיום, כמו שאתם רואים

סטטוסים באמת מצחיקים ויפים, מי שרוצה מוזמן 

להוסיף בתגובה! נתראה מחר, ערב טוב!




סטטוסים אחרונים:
סטטוסים לפייסבוק - 23/11
סטטוסים לפייסבוק - 24/11

9 תגובות:

  1. אתה כל כך מכוער שאתה מוציא את הראש מהחלון אתה מקבל דוח !

    השבמחק
  2. לבכות כשקשה זה כמו לצחוק כשמחים - זה ב ס ד ר

    השבמחק
  3. על הלב שלי אין הנחות מבצעים או תשלומים-ואם שברת,שילמת!

    השבמחק
  4. אני לא מצלמה אז אל תעשו עליי פוזות

    השבמחק
  5. סטטוס בלי לייק זה כמו ערס בלי נייק:)

    השבמחק
  6. לדברים טובים לוקח זמן לבוא בגלל זה אני כל הזמן מאחרת :)

    השבמחק
  7. מרוב שאת מכוערת שנולדת ההורים שלך בכו במקומך

    השבמחק
  8. מרוב שאתה מכוער כשנולדת
    אמא שלך אמרה לרופא
    להחזיק אותך ודפקה ריצה!

    השבמחק